Phone Email

Budincă de chia cu mango și lapte vegetal de caju

Dimineața bună începe cu un mic dejun rapid și sănătos: budinca de chia cu mango și lapte vegetal de caju!
  • Porții: 2
  • Timp de preparare: 15 minute
  • Calorii: 161 kcal / porție
  • Meniu: mic dejun
  • Dificultate: 1/5

Dimineața bună începe cu un mic dejun rapid și sănătos: budinca de chia cu mango și lapte vegetal de caju! Nu are zahăr și nici prea multe calorii, deci poți să o savurezi fără niciun sentiment de vinovăție.

Dacă nu ai descoperit până acum semințele de chia, iată ce ar trebui să știi despre ele. În ciuda dimensiunilor mici, acestea sunt pline de nutrienţi şi foarte, foarte sănătoase. Au foarte mulţi acizi grași Omega-3 și antioxidanţi, dar și un conţinut ridicat de calciu, fibre și proteine. Mai mult, pot absorbi până la de zece ori greutatea lor în apă, textura lor gelatinoasă fiind baza acestei rețete, pe care o poți combina mai apoi cu fructele preferate (eu am ales mango). Așadar, nu doar că sunt sănătoase și delicioase pentru micul dejun, dar semințele de chia te ajută și să rămâi hidratat pe parcursul zilei.

Budinca de chia cu mango și lapte vegetal de caju este o varianta foarte sănătoasă de mic dejun, dar poate fi la fel de bine si un desert excelent sau o gustare rapidă. Pentru a o pregăti ai nevoie de doar 5 ingrediente simple. În continuare, am pregătit pentru tine cantitățile necesare, modul de preparare, dar și câteva trucuri care s-ar putea să-ți fie utile. Respectă-le întocmai et voila, bună dimineața! ☼ ☼ ☼

INGREDIENTE

  • 1 cană lapte de caju
  • 3 linguri de semințe de chia
  • 1 lingură miere / sirop de arțar / alt îndulcitor la alegere
  • 1 mango mic decojit
  • fulgi de cocos pentru topping

CUM SE PREPARĂ?

  1. Pune într-un borcan laptele de caju, semințele de chia și îndulcitorul și amestecă-le bine. Lasă borcanul la frigider timp de 5 minute, apoi amestecă din nou și pune-l înapoi la frigider între 2 și 12 ore.
  2. Curăță mangoul, pune pulpa în blender și amestecă până ce acesta devine un piure fin și mătăsos.
  3. Când budinca de chia a căpătat consistenţa dorită, împarte-o în două pahare, aşezând-o în straturi cu piure-ul de mango, apoi decorează cu fulgii de cocos.
  4. Înainte de a servi, lasă budincile la frigider pentru încă o oră.

NOTE

  • Pentru ca budinca de chia să ajungă la consistența dorită, este recomandat să o prepari cu o seară înainte de a o mânca.
  • Pentru a îți da seama că mango este gata pentru a fi pregătit, apăsă-l puțin cu degetele și vei vedea că este un pic moale, iar uneori rămân gropițe mici.
  • Budinca de chia cu mango și lapte vegetal de caju poate fi păstrată la frigider 3-4 zile. Asta dacă mai rămâne ceva din ea. 😀

Sper că ți-a plăcut rețeta pe care ți-am pregătit-o! Pentru mai multă inspirație în meniul zilnic, aruncă un ochi și pe celelalte rețete de pe site. Abia aștept rezultate, păreri și impresii.

Mereu aici pentru orice sfat,

R. ❤

Share your love
Raluca Mocanu
Raluca Mocanu
Articles: 12

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *